E-Venuše.cz

E-Venuše.cz E-Venuše.cz E-Venuše.cz E-Venuše.cz

Kategorie zboží


Seznam všeho zboží
Obchodní podmínky

Veškeré ceny, uváděné v internetovém obchodě, jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.

- Každý zákazník, který chce objednat zboží prostřednictvím našeho elektronického obchodu, je povinen uvést pravdivé a úplné údaje.

- Naši pracovníci ověřují správnost a úplnost poskytnutých údajů. Odeslání zboží může být odmítnuto, pokud zákazník nebude reagovat na potvrzovací e-mail a nebo nebude přijímat hovor na zadaném telefonním čísle.

- Objednáním zboží a služeb zákazník uzavírá kupní smlouvu s naší firmou.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

- Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačního řádu a souhlasí s nimi.

- Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

- Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

- Ceny uvedené v ceníku jsou konečné.

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.


"Dostupnost skladem" znamená, že je zboží ... skladem u dodavatele. Naše provozovna je pouze výdejní místo.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

- Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

- Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás (písemně nebo telefonicky), že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu. Nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, nám zašlete zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).

- Po odstoupení od smlouvy dodavatel vrátí zákazníkovi obdrženou kupní cenu, kterou je oprávněn snížit o náklady na dopravu zboží zákazníkovi (expediční náklady) a dále snížit o skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Tuto částku poukáže dodavatel zákazníkovi nejpozději do 14 dnů od zrušení kupní smlouvy odstoupením.

- Zboží musí být v původním obalu, nesmí být poškozené, musí být kompletní (včetně příslušenství) a s originálním dokladem o koupi. Musí být schopno dalšího prodeje. Pokud je zboží poškozené nebo nese známky opotřebení, bude při vrácení zboží adekvátně snížena vrácená částka (náklady na čištění, opravu, atd.)

- Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží z pochopitelných důvodů nemůže být přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Formulář pro výměnu nebo vrácení zboží: doc / pdf

Porušení kupní smlouvy

Díky maximální efektivitě a snížení provozních nákladů vám můžeme přinášet zajímavé akce, slevy a nabídnout vybrané produkty za výjimečně nízké ceny. Bohužel stále se vyskytují takoví zákazníci, kteří objednají zboží formou internetu a poté zásilku nepřevezmou a nebo nezaplatí. To má za následek zvýšené náklady a ztráty, které by jsme museli promítnout do našich cen.

Pokud tedy dojde k takovémuto porušení kupní smlouvy, je kupující povinen uhradit náklady spojené s vyřizováním a přípravou objednávky (objednání zboží, telefonáty, balné, vrácení objednaného zboží distributorovi, poštovné, příp.vzniklou nevyžádanou skladovou zásobu apod.) + storno poplatek viz. kapitola Sazebník nadstandardních a nestandardních služeb.

V případě, že kupující tyto náklady neuhradí včas a v plné výši, bude tato pohledávka postoupena třetímu subjektu k vymáhání. Více na www.deredes.cz

Doprava zboží

- Zboží zasíláme Českou poštou, nebo PPL na základě objednávky vystavené prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Směrodatná je vždy adresa zadaná při objednání zboží.

- Pokud je zboží skladem, je obvykle expedováno následující pracovní den. V ostatních případech je expediční doba 3 - 5 dnů. V případě, že by byla dodací lhůta delší, budeme Vás kontaktovat pro informování o termínu a možnostech dodávky.

- Po dohodě lze zboží vyzvednout osobně na adrese prodávajícího.

- U objednávky nad 1000,- Kč se nučtuje poštovné ani balné.





Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Bohužel se tak nestává vždy, proto vám zasíláme SMS a email s číslem balíku.

Balík na poště na Vás počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Víte, že si můžete:
- nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu?
- nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí?
- zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny své zásilky na jinou adresu?
- prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky?

Více informací k Balíku DO RUKY nalzenete na stránkách České pošty.

Balkík BO: - česká pošta 120,- Kč.
- platba dobírkou + 25,- Kč.
- platba převodem předem - 25,- Kč


Balík PPL: - 90,- Kč
- platba dobírkou + 25,- Kč
- pltba převodem předem - 25,- Kč.



PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. Tato služba má název Soukromá adresa. Pokud si zboží necháváte poslat do firmy, automaticky balík posíláme jako Standardní balík.

Večerní doručení bez příplatku v rozmezí 17.00-21.00 je k dispozici pro tato vybraná města (nutno připsat do poznámky objednávky):
Brno, České Budějovice, Děčín, Hradec Králové, Jablonec nad Nisou, Liberec, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň město, Praha město, Teplice, Ústí nad Labem, Zlín.

Nově je také možnost platby bankovní kartou přímo u řidiče PPL.


Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné Slovensko

- Zboží se zasílá na dobírku 1x za 14dní. Tímto se nemění cena, která je vypočítaná převodem kurzů dle ČNB (CZK -> EUR).

- Samozřejmě platí, že při objednávce nad 1.000,- Kč se neúčtuje poštovné ani balné.

- Zákazník platí při převzetí zboží v Eurech.

- Platbu převodem ze zahraniční banky nedoporučujeme z důvodů vysokých nákladů na převod.

Naše slovenská adresa:

e-Venuse.cz
P.O.BOX 4
02 054 Lysá pod Makytou

Tato adresa slouží pouze pro korespondenci s náma a pro zpětné zasílání např. reklamcí a výměn zboží. V Lysé pod Makytou se nenachází náš obchod. Ten naleznete pouze v České republice.

Platba za zboží

- Zboží je možno uhradit při převzetí zásilky (dobírka), případně bankovním převodem. Informace o platbě zasíláme vždy až po ověření skladových zásob.

- Platba převodem prodlužuje dodací dobu, ale je levnější !

Reklamace zboží

- Záruční doba na výrobní vady je u většiny produktů 24 měsíců. U vybraného druhu zboží delší. K reklamaci je nutné předložit: kopii faktury, popis závady - dobré je závadu označit např. červeným provázkem, kompletní výrobek.

- Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku. Prodejce je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Ve většině případů řešíme reklamace obratem. Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

- neodborným použitím zboží

- mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením

- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

Reklamace přepravních služeb

- Zboží je doručováno prostřednictvím smluvních spedičních společností. Může se proto stát, že k Vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

- Zásilku vždy prohlédněte při převzetí před dopravcem.

- V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. U nás zásilky kontrolujeme, balíme je velice pečlivě (do přepravních krabic nebo bublinkových obálek) a odesíláme v neporušeném stavu.

- V případě problému s dopravními službami napište prosím na naši e-mailovou adresu. Do předmětu uveďte "Stížnost na dopravu", stručně popište problém, uveďte kontakt na sebe, číslo zásilky nebo číslo faktury. Vaši stížnost budeme řešit s dopravcem a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Ochrana soukromí

Na objednávkovém formuláři od uživatelů vyžadujeme informace, které slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží nebo služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou slouží tato informace také k umožnění kontaktu se zákazníkem. Provozvatel serveru je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty.

Závěrečná ustanovení

- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

- Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést maximálně do 24 hodin od objednání, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.

- Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl. a občanským zákoním. Stejně tak jsou závazné obchodní zvyklosti.

 

Váš nákupní košík

VirtueMart
Váš košík je prázdný

Přihlášení / registrace






Vyhledávání